torsdag den 21. marts 2013

DETOX


Yves Rochér sender mig til tider nogle produkter til test, og denne gang fik jeg lov at prøve deres detox-serie. Jeg har egentligt aldrig rigtig troet på detox-produkter; Jo, man kan helt sikkert detoxe ved kun at drikke vand og spise frugt i nogle dage (om det så er sundt, er vist ret diskutabelt), men at bruge et par produkter til det samme lyder for mig lidt ubehageligt. Alligevel valgte jeg at give det en chance da Yves Rocher sendte mig de tre ovenstående produkter, mest af nysgerrighed for om den her slags produkter, som alligevel virker til at være ret populære, rent faktisk havde en virkning. Selve detox-drikken synes jeg virkede lidt skummel, så foreløbig er det bodyscrubben og geléen der har været i brug:
Geléen hedder SOS Detox-gelé og skulle angiveligt være med til at stramme huden op og give en fastere figur. Foreløbigt ser jeg nu ingen forskel, og jeg må indrømme at hverken duften eller konsistensen falder meget i min smag. Den trænger dog hurtigt ind i huden og fugter nogenlunde, så helt skidt er den ikke, og er man til duften af lakridskonfekt/citron og gelé-agtige konsistenser vil den helt sikkert være en hit.
Langt mere begejstret er jeg for bodyscrubben - den dufter godt, skrubber godt og gør i det hele taget alt jeg forventer af en bodyscrub. Om den så er med til at stramme huden op (sammen med geléen) må jeg desværre være svar skyldig med - der kan jeg i hvert fald ikke se nogen forskel endnu.

Har læst lidt rundt omkring på nettet om detox-kuren, og tror også jeg vil give den en chance snart - eller eventuelt lade min mor om det. Har smagt på den en enkelt gang, og siden den havde en smag meget lignende nestea, kan det umuligt være helt slemt. Virker det, skal jeg nok skrive herinde. Produkterne kan alle købes her.

Dette er selvfølgelig et "sponsoreret indlæg" i kraft af at jeg har fået produkterne gratis. Det skal dog siges, at dette ikke betyder at jeg skriver noget, jeg ikke vil stå indenfor. Indlægget her kan måske synes en smule irellevant for bloggens nuværende temaer, men jeg har sagt ja til at anmelde Yves Rocher's produkter til fordel for at få lov til at teste dem, og det løfte holder jeg. Desuden elsker jeg at teste nye ting, og ligeså at læse om dem, så det kommer til at være et fænomen herinde engang imellem. Håber I vil følge med alligevel, og jeg lover i hvert fald at min integritet ikke er løbet nogen steder - kan jeg lide et produkt, så får i det at vide, men kan jeg ikke, så holder det mig bestemt heller ikke tilbage fra at komme med min ærlige mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar