tirsdag den 19. marts 2013

DUFTEN AF PAPIR


Her for tiden har jeg et mindre skønheds-flip, og har efterhånden brugt utallige timer på diverse beautyblogs... det er som om, jeg ikke rigtigt kan stoppe, når jeg først er gået igang. Lider til tider af klassisk konsumerisme i den værste grad. Alligevel er jeg faldet over en del ting, som jeg synes der sagtens kunne være plads til herinde også, og bl.a. denne parfume fra Wallpaper x Steidl fangede min opmærksomhed. Parfumer er en af de "videnskaber" jeg elsker at dyrke - dufte og minder hænger stærkt sammen, og idéen om netop at kunne replikere bestemte stemninger finder jeg enormt smuk. Paper Passion er et godt eksempel på præcis dette, for hvem kender ikke til duften af en nytrykt bog eller avis? Angiveligt blev parfumen til efter den tyske trykker, Gerhard Steidl, udtalte at han elskede duften af præcis dette, hvilket fik Wallpaper til at udfordre ham til at skabe en parfume, og således blev duften skabt i et samarbejde mellem dem (og Karl Lagerfeld havde endda også en finger med i spillet). Kan se at den kan købes i Storm's  webshop, så mon ikke de også har den i den fysiske butik - jeg smutter i hvert fald forbi snart, for at se om jeg kan stikke min næse i den. Lyder den ikke fantastisk - og hvad er jeres yndlingsduft?

Mine tidligere indlæg om parfumer kan findes her og her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar