søndag den 26. maj 2013

FAVORITTER LIGE NU


Mascara: Ace of Face, parfume: Yves Rocher, læbestift: Elizabeth Arden og Yves Rocher, neglelak: Yves Rocher

Et lille udsnit af mine favoritter lige nu. Jeg tester en del makeup i øjeblikket, men det er ikke alt, der er lige godt, så jeg er glad når jeg får fat i nogle gode ting. Derfor skal det selvfølgelig understreges at alle tingene er gaver, men det ændrer ikke på det faktum, at jeg lige nu bruger dem alle ret så flittigt; neglelakken er på tæerne, parfumen på nakken, mascaraen på øjnene og læbestifterne skifter jeg mellem. Især læbestiften fra Elizabeth Arden, der er en blanding af deres eight hour cream og en normal læbestift, er jeg begejstret for. Godt nok har den, den karakteristiske eight-hour-cream lugt af ged, men den efterlader mine læber virkeligt bløde og med et fint rødt skær, så den kan anbefales. Hvad er jeres yndlingsprodukter lige nu?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar