torsdag den 6. juni 2013

& OTHER STORIES... IGEN



Tog et smut forbi & Other Stories i dag, og for fanden hvor er der mange pæne ting. Lidt for mange, faktisk, for hver eneste gang jeg går derind, ender jeg med at gå tomhændet ud, komplet forvirret af det umulige i at vælge mellem så mange forskellige, og ikke mindst fantastiske og specielle ting. Basis er de gudhjælpemig også gode til, og altid med det dér lille twist, der gør, at man ved det har potentiale til at blive i ens klædeskab for evigt. Nu må jeg dog snart få bevæget mig ud fra butikken med en pose i hånden (udsalg vil være vel modtaget), og de her ting kunne meget vel bevæge sig ned i denne. Egentligt er jeg ret sikker på at de sorte loafers skal med hjem, men dem havde de vist ikke fået endnu - de lyserøde sko er til gengæld tæt på at være mine drømmesko, så dem overvejer jeg også kraftigt, trods deres mildest sagt upraktiske design. Resten på billedet er bare pænt, og jeg elsker (som alle andre åbenbart) virkelig duften af figen. Er I ligeså vilde med Stories som jeg er?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar