søndag den 28. april 2013

H&M A/W13

 

Det burde egentligt være alt for tidligt at være ude med sneak peaks af hvad der kommer i butikkerne til efteråret, men i modeverdenen går tingene åbenbart hurtigt og så er det jo godt at holde sig orienteret. Her er i hvert fald nogle billeder fra H&M's A/W13 modeshow i Paris, og jeg kan vist ikke rigtigt benægte, at jeg er lidt forelsket. Pludselig føles knælange støvler som noget man godt kunne overveje? Jeg skylder delvist skylden på hende her, selvom hendes lækre støvler dog ikke går helt op til knæet. Isabel Marant kan i hvert fald et eller andet, der rykker mine grænser i forhold til tøj.
Tilbage til kollektionen, som jeg synes fungerer utroligt godt som en lækker blanding af henholdsvis dominatrix, laidback fransk-hed og en smule af tyverne. Umiddelbart er alle disse looks ret utraditionelle for min stil, og alligevel får jeg lyst til at købe det hele - så gør man altså et eller andet rigtigt som stylist. I hvert fald glæder jeg mig lidt mere til efteråret end før, selvom sommeren nu gerne må fylde lidt først. Hvad synes I om kollektionen? Og i det hele taget at se på vintertøj nu?


Pictures via fashionising.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar