torsdag den 25. april 2013

KØB I APRIL

Halskæde fra Etsy - 100 kr., jakke fra Mango - 599 kr., cuticle remover fra Sally Hansen - 89 kr., solcreme fra La Roche Posay - 150 kr., creme fra Aderma - ca. 150 kr., skjorte fra H&M - 129 kr.

Når man sådan skal holde pauser i sin essayskrivning, kan man jo ligeså godt smide et indlæg med nogle anbefalinger. Her er mine køb fra april - jakken og halskæden er dog ikke landet endnu, men regner med at de er godt på vej. Jakken har jeg befamlet flere gange i diverse mango butikker verden rundt, og efter den forsvandt fra hjemmesiden for så at komme tilbage igen, var jeg nødt til at trykke køb. Ruskind i smuk farve til 600 kr. kan man ikke beklage sig over. Solcremen fra La Roche Posay er købt på anbefaling af dem her, men foreløbigt er jeg ikke helt tilfreds. Den er lavet sådan, at den skal have en matterende effekt - det har den bestemt også, men som jeg har prøvet før med den slags produkter, har den desværre også tendens til at fnulre på min hud, i stedet for at trænge ind. Ved ikke om det har noget at gøre med hudtyper, men ser man bort fra det fungerer den fint og er behagelig at bruge. Cremerne fra Aderma har jeg været fan af siden hele blogland forelskede sig i dem og jeg besluttede mig for også at give dem en chance - her kan man altså tale om et rigtig godt produkt, og jeg vil vove at påstå at den har reddet min hud fra at være underligt postpubertetsagtig til nu at se normal og afbalanceret ud. Skjorten er fra H&M's conscious collection og er udover at være virkelig fin, også i rigtig god kvalitet til en pæn pris.

Sidst men ikke mindst er jeg altså nødt til at anbefale neglebåndsfjerneren fra Sally Hansen. Er godt klar over at neglebånd nok ikke er alle menneskers største bekymring, men hvis man, som jeg, er vant til at have tørre og ødelagte neglebånd, ja så er den altså en lifesaver. Brug den én gang om dagen og få bugt med de sataner!

2 kommentarer:

  1. Jeg har også prøvet den solcreme, men var heller ikke helt glad! Nu har jeg en fra Kiehl's -
    Ultra Light Daily UV Defence SPF50 hedder den. og den kan godt anbefales!

    SvarSlet
  2. Godt at høre at jeg ikke er den eneste! Det kunne være jeg skulle prøve den fra Kiehls - er dog stædig, så bruger lige den anden op først, fnuller eller ej ;)

    SvarSlet