tirsdag den 9. april 2013

KOEB-EN-HAVN


Ville bare lige tippe jer om min nye tumblr. Jeg bevæger mig meget rundt i København og falder tit over fine detaljer eller bare smukke omgivelser, og nu følte jeg det var på tide, at mine billeder blev brugt til noget. Opdaterer så ofte som jeg tager billeder - det eneste problem jeg har lige nu, er at jeg ikke helt kan regne ud hvordan jeg får tekst til at dukke op, når man klikker på billederne. Ville gerne kunne skrive adresser på hvor de forskellige billeder er taget, men tumblr virker ikke rigtigt til at give mulighed for at man skriver noget tekst eller en overskrift til billederne. Er der nogen, der ved hvordan man kan gøre dette? Indtil jeg får det fikset kan I dog se en foreløbig version lige her.

*Edit: To timer senere, og jeg har både løst mit problem og ændret design 700 gange. Er stadig ikke heelt tilfreds, men nu må vi se hvad det bliver til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar