fredag den 5. juli 2013

ØNSKER: JULI


Computer case + tshirt: & Other Stories, bomber jacket: Weekday, shoes: Zara, bag: Pendleton at oxicph.dk

Så gik der pludselig gal københavner i den, og nu vil jeg bare virkelig gerne eje en bomber jacket ligesom alle de andre. Til tider skifter jeg pludselig fuldstændig mening om tøj (altid omtrent et år senere end det bliver populært... slow runner), har endda anskaffet mig et par Adidas sneakers - verden er af lave! Troede ellers aldrig jeg skulle bevæge mig ud i den sporty stil, men lidt fornyelse skal der jo til engang imellem. Lige nu går jeg og pønser på at sætte fingrene i ovenstående, da jeg er blevet lidt ekset med kobber/brune nuancer i kombi med sort. Lidt efterårsagtigt måske, men i hvert fald pænt! Håber i nyder sommeren derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar