tirsdag den 23. juli 2013

WHEN IN: AALBORG

 

Efter at have været på Northside tog jeg et smut forbi Aalborg for at besøge min veninde Fie, som var så sød at tage mig med på Kunsten, Aalborgs museum for moderne kunst. Her var bl.a. Olafur Eliassons "Lava Floor", som jeg selv synes var ret sjovt. Så her er et tip om at smutte forbi udstillingen, hvis jeres sommerferie eventuelt skal bruges i Aalborg - udstillingen løber til d.25 august, så der er god tid endnu. Jeg var især begejstret for den lyd, der opstod, når man vandrede rundt på stenene iført de altid skønne crocs.

  

4 kommentarer:

  1. Det ser interessant ud! Kan du beskrive lydene?

    SvarSlet
  2. Lidt som at gå på en mark af rice crispies ;) Meget knasende og sprødt.

    SvarSlet
  3. Ej, jeg ville virkelig gerne se den installation! Ærgerligt det kun er i Aalborg :(

    SvarSlet
  4. Ja, det er sgu ærgeligt! Det kan være den bliver rykket lidt omkring - ellers er det om at tage et smut til Aaalborg ;)

    SvarSlet