torsdag den 18. juli 2013

HOW TO: HAIR


Jeg har aldrig eksperimenteret helt vildt med mit hår - jojo, farvede det da et par gange i folkeskolen og gymnasiet, ligesom jeg én gang også tog den fatale beslutning at få klippet pandehår og nogle besynderlige etager, men de sidste mange år har det egentligt bare været langt, langt, langt. Indenfor det sidste års tid har jeg dog taget skridtet mod en kortere frisure, nogle få cm ad gangen pr. gang - og nu ser det altså ud som ovenstående.
Yves Rocher Hair Repair Oil, Moroccan Oil, kokosolie

Min nuværende frisure er rigtig god mod mine krøller, men den giver også nye pæne muligheder for glat hår, og af samme årsag har jeg altså haft lidt mere fat i glattejernet på det sidste end jeg ellers har haft. Dette har selvfølgelig også medført mere slid, og sammen med den fantastiske, men dog tørre sommer vi har haft har mit hår ændret struktur til noget meget nært hø. Således kommer vi til årsagen til mit indlæg: hårkure, olier og alt det der, der kan gøre håret lækkert igen. Foreløbigt har det mest effektive været Hair Repair Oil fra Yves Rocher, som både har gjort mit hår pænt og blødt. Dog er jeg ikke så glad for duften - olien er en gave fra Yves Rocher, sammen med en tørolie og en after-sunlotion, hvilket altså må klassificere dette indlæg som en form for sponsoreret indlæg, men jeg skal være ærlig at sige at alle tre produkter var lidt for parfumerede til mig. Alligevel er jeg næsten færdig med hårolien (tørolien og aftersun'en er røget videre til min mor, der anbefaler dem, hvis man ikke har noget imod den kraftige duft) - og da et opbrugt produkt for mig er det ultimative kvalitetsstempel, så er dette hermed en anbefaling fra min side af! Nu hvor jeg snart skal ud og have et nyt produkt, ville jeg dog gerne høre Jer om I havde nogle produkter I kunne anbefale - gerne noget, der både er godt mod krøller og ikke tynger for meget. Nogen idéer?


Til slut et billede for at illustrere præcis hvor meget hår, jeg egentligt har fået klippet af. En ret vild forandring, synes jeg selv - men også en god én.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar